HjemNyhendePakkeutlevering på kommunehuset

Pakkeutlevering på kommunehuset

Om du føl denne lenka finn du praktisk informasjon om utlvering på kommunehuset:
Finn Posten på kartet – hentesteder og innleveringspunkter

Sidan 26.juni 2023 har ein kunna hente pakkar på kommunehuset. Der kan de levera inn ferdig frankerte sendingar, men det er ingen sal av posttenester slik ein er van med frå Post i Butikk. Dette gjeld også pakkar med postoppkrav.
Post i Butikk fins på nærbutikken på Kvingo.

Frimerker og porto kan kjøpast på posten.no

Pakkeboksar

Det vil etterkvart kome to pakkeboksar utanfor kommunehuset, slik at hentetidspunkt vert større enn det kommunehuset kan tilby. Merk at polvarer og pakkar som krever legitimasjon må framleis hentast inne på kommunehuset.
I pakkeboksen kan du få levert pakkar frå bedrift. Merk at dette er ei relativt ny teneste, og det er ikkje alle nettbutikkar som har denne løysinga tilgjengeleg.

Ein lastar då enkelt ned app på mobilen og får i appen full oversikt over pakkane dine - både pakkar til deg og frå deg, samt kvar dei er og kvar dei vert leverte.

Her kan du lesa meir om pakkeboksane frå Posten

Her kan du lesa meir om Posten-appenPost-app

Sist oppdatert: 19.07.2023
Publisert: 19.07.2023